יום שישי, 18 במרץ 2011

פורים שמח! והתחפושת הכי קלה בעולם...

גיבורי -על!














רציתי להשתתף בתחרות התחפושת המקורית בתפוז.. אבל אני מניחה (אני מקווה לפחות) שמקורי זה בגילאי 5 ומעלה (-:
רציתי להשקיע בתחפושת זוגית מצחיקה לאורי ולי.. אבל אני מניחה (מקווה לפחות) שנתפנה לזה בגילאי 5 ומעלה (-:
... אז הנה אנחנו, מסירים את מסכות היומיום ומגלים לעולם שכן, כן - גיבורי על - זה פה!
---------
לזכות דורדור יאמר שהוא דבק בתחפושת הבאטמן למעלה משבוע, אני זו קטנת האמונה שחיכתה עד הדקה האחרונה (אבל באמת, עד הדקה האחרונה) לוודא שהוא לא מחליף לבקוגן/בןטן ועוד סדרות טלוויזיה שהוא מכיר רק בדיבור "שמסתובב בגן" ולא ראה מעולם (אמא, זה לא אלימות! רק בעיטות!).
כשהבנתי שזה-זה יצאתי למשימת חיפוש בארון הבגדים ודליתי חולצה ומכנסיים אפורים - עכשיו, אני יודעת שבטמן שחור אבל כאן נכנסת התיאוריה המדעית! התיאוריה המדעית גורסת שקודם תגבש מה יש לך ואז תלך לאינטרנט ותמצא מאמר שמגבה את דעתך (-: והנה, מצאתי!

ואפילו נראה קצת בתפירה ביתית, אה? זה מהסדרה המקורית כמובן.

אז הצגתי לו בגאווה, ולמזלי- מבחינתו מה שבמחשב זה בטוח נכון (ניתן לו קרדיט על זה שהוא רק בן 3.5).

בשלב הראשון סימנתי מוקשים אפשריים: המסכה, החגורה, הכפפות ו- החלטתי לוותר על כולם (-:




אני מודה, היה שלב בלילה שלפני, בו הוא התרוצץ בכל הבית עם התחפושת בשלביה השונים והדי עלובים, שתהיתי "מה יגידו?" בכל זאת יש כאן אלמנט דלות מסויים (לגמרי בגלל שויתרתי על ה"מוקשים")... אבל, התגברתי מהר.
היה ערב כלכך כייפי, הוא נשאר ער עד מאוחר ותפר איתי וכל-כך התרגש! חמידות אמיתית.. החלטתי שזה שווה את הלוק האביוני משהו..
וקצת פרטים למי שמעוניין להצטרף אלינו למתחת לקו העוני (-:
1. כאמור, חולצה ומכנסיים מהארון.
2. ציירתי את הסמל על בד צהוב (מוקשח בפליזלין) וגזרתי - כאלו עשיתי שניים: אחד תפרתי על חזית החולצה והשני על הגלימה.
3. השחתתי תחתונים גבריים וגזרתי אותם בצדדים ובתחתית- חיברתי מחדש שיתאימו (אבל לא צמוד מדי, בכל זאת לפעמים לבאטמן יש חרב ואם אין לו חגורה.. איפה הוא יאפסן אותה??)
4. לקחתי לאורי חולצת טריקו שחורה והפכתי אותה לגלימה, גזרתי צד אחד "קומפלט" עם הצווארון - זו הדרכה חמודה וקלה-קלה.



5. תפרתי את הגלימה לחולצה שלא יהיו הסתבכויות/חניקות מיותרות
6. תכננתי לצבוע את המגפיים בשחור.. הסתפקנו במגפיים הישנים שלו.

האפקט המהיר של לבישת תחתונים מעל המכנסיים + אפליקציה גרם לי לתהות.. האם אפשר לשחזר את ההצלחה בעוד פחות השקעה??

אלולה, שגם כך נהנתה מהספק (עקרונית אני לא מבינה למה מחפשים ילדים בני פחות משנתיים אבל הנה...) קיבלה "חליפת" גיבורת-על משלה.
בית התינוקות שלה יצא לביקור בגן "של הגדולים" של דור.. חגיגה.. בהתחלה הצעתי שהיא תהיה רובין (העוזר הנאמן) אבל מפאת שיקולים שונים (לא היו לי בגדים בירוק ואדום) היא הסתפקה במשהו סמלי יותר... גלימה נראתה לי גבולית בשבילה אז הלכתי על אפליקציה תואמת תחתונים.
בסדר, אז זה לא ממש ברור, העיקר שאח שלה היה מבסוט והיא התלהבה מהעוגה על החולצה (-:


ואנחנו? לא מחליפים סוס מנצח..

כל כך התלהבנו מרוח השטות שחזרנו לדור (שהתמקם ללילה אצל הסבים המופלאים) להשוויץ.. הוא לא ממש התרשם ויותר התבאס כשהבין שבחוץ הולך להיות אקשן.



















וכאן אני חייבת לכתוב את הברור לכולם, אם לא לכולן: מהי בעצם תחפושת פורים? הרי את שלב ה"הזדמנות לחשיפה", קרי בגדים זנותיים במגוון תירוצים מקוריים השארנו באבק שמאחור (זה לא ממש אבק שנותר מדהרה קדימה, יותר אבק כזה כבד שמצטבר בפינות ובקפלים..) והיום מה אני כבר מבקשת?
שיהיה נוח לרקוד?
שלא אאבד אקססוריז מיותרים בדרך?
ללבוש את הג'ינס שלי והגופיה היחידה שמחזיקה את הבטן?
לשמר רוח הומוריסטית מודעת לעצמה ומשתטה?
כן, בערך זהו.
אז כאן היופי. לבשתי את הג'ינס שלי ואת הגופיה שלי..
פשוט היה צריך למצוא תחתוני ענק (וכן, הן שלי, וכן נשבעתי שאחרי הלידה אזרוק אותם וכן הבטחתי את זה גם אחרי הלידה השנייה).
להוסיף אפליקציה הולמת.
מסיכה ב0.99 ש"ח וכפפות מתחפושת עבר, הוספתי גם "חגורה" מרצועת פליס אדום שליפפתי וחותלות, ממש קשה לראות בתמונות הנוראיות (לאורי היתה הבלחה גאונית של נעליים צבאיות ברגע האחרון והתעקש לשים לראשונה בחייו ג'ל בשיער..).
וזהו! הידד!
אני מבסוטית.
ז"ת הייתי עד שהגענו למסיבה וגיליתי ששתיים התחפשו ל"מתעמלות זומבה" מארץ נהדרת (לבורים כמוני זה מתעמלות אירובי עם מילוי "השמנה" בישבנים והירכיים..) ובעצם נראו בדיוק כמוני רק שהן רזות במקור.. מזל שהיה אלכוהול.
(-:






ומבט על האפליקציות של הגדולים (גם זה צולם בחושך ועוד אחרי שנלבש והוזע..) אבל הרעיון ברור: את העיגול החיצוני עשיתי
בצבע של התחתונים/מכנסיים ושמרתי על 3 צבעים שחוזרים על עצמם בכל ה"תחפושת".


וכן הלוגו-סופר אמא הזה עשוי מ.. מנקה מקטרות. לא מצאתי ב2200 בלילה (רגע לפני המסיבה) את הלבד השחור.
ולגבי האפליקציה של איש העגבניה.. בוא נאמר שעכשיו אני יודעת שאסור לגהץ על לייקרה (ניסיתי לחזק עם פליזלין). למגהץ שלום.





ותמונה אחרונה ממש.. משלוח המנות שהכנתי עם דור לגן, בעקבות הפוסט של ילדיסקו:


קופסת מטרנה עטופה בנייר וצבועה.
קצת פישלתי שציירתי על המסקנטייפ.. הרס לנו את הצביעה אבל עדיין היה קשה להפרד ממנו בגן (-:








עכשיו רק נשאר לשרוד 2 ימי חופש.. חג שמח? ברור.
לילה טוב ומבדח
בעיקר פורמת

10 תגובות:

  1. כ"כ הרבה תחתונים בפוסט אחד לא ראיתי כבר הרבה זמן! :)
    מה שבטוח כולם מרוצים וזה העיקר!
    הקטנים שלך מתוקים!!!
    וגם אתם לא רעים חחח
    חג שמח

    השבמחק
  2. אחד הפוסטים הכי מצחיקים שקראתי אם לא ה...
    חג שמח!
    יאמה

    השבמחק
  3. פוסט נפלא!
    צחקתי את עצמי לדעת.

    אחלה רעיונות ואחלה ביצוע.
    הכתיבה שלך ממש מרנינה.

    סיגל

    השבמחק
  4. זה מעולה לגמרי! גם מעט עבודה וגם משעשע מה צריך יותר? אצלנו הדור הצעיר כבר לא מרשה להשתטות-אוי ואבוי לבושה...

    השבמחק
  5. ג-ד-ו-ל!
    קרעת אותי מצחוק... כל הכבוד לכם!
    ממש משפחת גיבורי על לתפארת :-)

    השבמחק
  6. תחפושות מרהיבות וכל הכבוד על מיצוי אוירת החג והחגיגות של חג הפורים

    תהנו, תחגגו, תצחקו ותבלו
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  7. פשוט זה נוח, והכי שווה :-)
    פורים שמח!

    השבמחק
  8. נחמד לראות את "ההפתעות" בפוסטים שלך. משפחה מדליקה...פורים שמח !!!

    השבמחק
  9. כל כך נהניתי לקרוא את הפוסט, ותדעי לך שהבוקר, אחרי שראיתי את התחפושות שלכם בפורום, החלטתי שגם אנחנו נהיה גיבורי על. אבל חפירות בארון שלנו לא העלו שום דבר מעניין שאפשר להכין בשעה, אז ויתרתי. מה שכן, בשנה הבאה אני לגמרי גונבת לך את המאמא-סופר-הירו. זה פשוט ענק, וכל ההנצלויות שלך מיותרות! :)
    ולא, לא שכחתי את הילדים, הם מקסימים, והתחפושות נהדרות!!

    השבמחק
  10. עוד מעט האלווין והחלטתי שהשנה אני סופר אמא. אחרי שהשכנה הביאה אוברול סופרמן לתינוק ואחת הבנות הצהירה על רצונה להיות סופר-גירל, הודעתי לאב הבית שאני קונה גם לו (לא רק לי) גרביונים בצבעי הקשת והוא יהיה סופר-גיי.
    נראה מה יצא מזה... :-)

    השבמחק