יום שני, 9 באוגוסט 2010

דבר 1 ודבר 2

* רשומה שתוכננה להתפרסם אתמול..

בקרוב מאוד מאוד יצטרף ל"משפחה" תינוק שאהוב עלי כבר משלב העובריות שלו (-: אם יהיה לי מזל אפילו אצליח להיות שם ולקבל את פניו...

בניגוד להרגלי, להכין מתנה רק חודשים רבים לאחר מועד מסירתה (והרגל זה הרגל) החלטתי הפעם לנסות ולבוא מוכנה! רציתי לשדרג לאחים סט תואם, כי באמת בהתחלה קשה לעמוד בפיתוי ויש חשק קטנטן ללבוש תואם (אחרי זה הם כבר לא מסכימים ממילא).. אבל חיפשתי משהו שיצחיק את האמא (וגם את האבא כמובן!), מאוד חשוב לצחוק בהתחלה. מאוד חשוב.


שני ילדים תמיד מזכירים לי את "דבר 1" ו"דבר 2" של חתול תעלול.

כן, ילדים זו שמחה, כן, כמה שיותר, כן, הם בדיוק - בדיוק -כמו "דבר 1" ו"דבר 2".

אני אוהבת במיוחד את הספר הזה ויש לנו רבים מהסדרה של ד"ר סוס, חלקם שלי באנגלית וחלקם בני יותר מ30 שנה (טוב הספר יצא ב1957 ותודה לויקפדיה..) של בעלי שאמא שלו עטפה בניילון לבל ייתבלו (!) ואפשר לצחוק עליה ואכן כך עושים, אבל בסופו של יום זה אדיר שהילד קורא את הספר שאנחנו החזקנו כשהיינו בגילו..







ועכשיו, כשאני אמא, העמוד האהוב עלי ביותר הוא כמובן האחרון, אני כל כך אוהבת את הרגל של האמא והסמכותיות שהיא משדרת..








בהשראת הרשומה הנפלאה של איולה 10 החלטתי במקום לעשות אפליקציה תואמת לצייר ולרקום, היה ממש נחמד! אני אוהבת לרקום כנראה בגלל שזה כזה תירוץ מוצלח לשבת מול הטלויזיה (-: והיה כייף לאוורר קצת את האקריליק המתייבש שלי..
והנה התוצאה:



חולצה קצרה לגדול ובגד גוף לקטן, הם גרים במקום קריר (יחסית לאוגוסט בארץ) אז החלטתי שעדיף שרוול ארוך ומקסימום נקצר לקטנצ'יק.






ומקרוב...












ואלו שלבי העבודה:
1. מציאת עיגול לשבלונה שתתאים לשתי המידות
2. החזרת כל החותכנים/צלחות/קערות/קופסאות מתכת (מגרין גייט ברור..) למקום.
3. שרטוט העיגול על פליזלין (ברור שדו צדדי עדיף, אני כרגיל התקמצנתי)
4. גיהוץ לבד האדום וגזירת העיגולים מהבד.
5. שרבוט ביד חופשית (מידי) באקריליק כחול על גבי העיגולים
6. רקמה ידנית כקונטור מסביב
7. גיהוץ העיגולים שוב לקיבוע (היתה שמועה לפני שנים שאם מגהצים בד שעליו אקריליק זה יחזיק בכביסה. בקרוב מאוד נדע אם השמועה נכונה!)
8. תפירה במכונה לבגדים (לאחר קיבוע בסיכות, השתמשתי בתפר שמיכה - יצא קצת "כפרי".. אבל רק בגלל שפרמתי כמה פעמים בשביל להרגיש "כמו עצמי")
והמלצה קטנה.. לא לבנות על הרקמה שתתקן פינישים של הצביעה, כדאי לעבוד עם קווים נקיים.
וכאמור בקשר לעמידות עוד אדווח (מקסימום נתתי מתנה חד פעמית ובמקרה הגרוע גם הרסתי להם עוד בגדים במכונה..אההממ).

ואלו כמה מציאות שמצאתי ברשת, אחרי שסיימתי את שלי נזכרתי לחפש רעיונות... נו, בפעם הבאה (-:
סטים מחנות חמדה למתנות לתאומים (העיצובים לאיורים האחרים יותר מוצלחים לטעמי):














והסט הזה רק 100$.. מזל שאני לא מתה על הצבעים (-:
















ומחנות עם עוד כמה עיצובים מדליקים לד"ר סוס:



ובבלוג הזה יש איסוף נחמד מכל המקומות ועוד מטעמים אם מישהוא בעניין בגדי גוף מושקעים בצבעים יפיפיים לתינוקות (מישהוא?).















וממש לא מזמן, פרסמה איילין מוסקוביץ' ב"פנקס" מאמר בעניינו של החתול - אז בכלל יצאה רשומה פורצת גבולות (-: תהנו

נשיקות,

בעיקר פורמת

3 תגובות:

  1. איזה יופי, ממש חמודים.
    מודה שלא מכירה...חור בהשכלת ספרי הילדים, שיותוקן במהירות!
    ואהבתי את התמונה של הפורמת :-)

    השבמחק