יום שלישי, 2 בנובמבר 2010

הספריה נפתחה!

אז מה עושים בועד הגן שאלת?
נפגשים בלילה, שותים קפה, אוכלים המון עוגות. כייף, חשבתי שבזה זה הסתכם אבל אז גם חילקנו משימות! ו-עמדנו בהן!
ביום שישי האחרון נפתחה בתרועות רמות הספריה בגן, שזה בעצם עוד מקום שנוכל לשכוח להחזיר אליו את הספרים - לספריה שלנו אני כבר מחזירה 2 ספרים בכל פעם כריבית..
התפקיד העיקרי שלי היה לצייר את איורי הספר שנבחר על יוטות גדולות


בחרנו 4 כפולות והגדלתי אותן ביד חופשית






הגננת בחרה ב"ברכבת יושבת ארנבת" (או שמא נוסעת? שכחתי..) והקריאה לילדים בגן וגם בתחילת האירוע.. ואז שוחררו הילדים להתרוצץ בין תחנות מהספר.
וככה זה נראה בעשייה.. התחנה בה צבעו את המגה-איורים

הם ממש התלהבו שזה נחמד (-:
איזה יופי הפיח הירוק שיוצא מהקטר, נכון?










בתחנה אחרת הכינו את הקרון:

כולם הביאו במהלך השבוע ארגזים של שישיות שתיה (וביום שישי בבוקר כל האבאים מהמשפחות הלא-אחראיות נפגשו בקרטוניה..בדיוק אז התחיל לרדת גשם.. הכל היה צפוי על ידי מראש.)
והדביקו וצבעו וגזרו ועוד כל מיני דברים. אני הייתי עסוקה בלשכנע את דורדור שדבק יורד במים מהידיים.





וכמובן תחנת תחפושות..
אפשר היה להתחפש לאחת מהדמויות בספר (בובה,חתול, דובון) - הנחנו במריצה ריבועי אל-בד בצבעים מתאימים גזורים למלבנים (עם פתח גזור לראש) ולידם המון סרטי אל-בד וקצת אפור וכל אחד נהיה יצירתי.
חוץ מאיתנו כמובן שחזרנו להתחפש, כמו בכל יום, לנינג'ה.. אבל דובון-נינג'ה! (האמת זה די תפס בקרב הבנים) שזו בעצם תחפושת ממלבן בד - חגורת נינג'ה כמובן - וסרט ראש (של נינג'ה, ברור).


אני אוהבת את התמונה הזו כי אפשר לספור המון מצלמות.. ולראות איך אורי ומירי מצלמים אחד את השני וחושבים שזה נורא מצחיק (-:








התכנון היה שכל ילד ישים את הבוב/ה שלו (שהביא איתו באותו הבוקר לגן - עוד התרגשות מקסימה) בתוך הקרון שעיצב ונסע לנו ברחבי החצר בשורה.. בפועל כולם זינקו לתוך הקרונות ונדחסו לקרטונים (עם הבובות) ופשוט חיכו - שנסיע אותם???


35 קרונות..פלוס מינוס..







מזל שהגיע הכרטיסן שניקב לכולם את הכרטיסיות




(אה, היתה עוד תחנה מושקעת ובה כל אחד יצר כרטיסיות עם פאנצ'ים וחותמות)..


















טוב, בסוף באמת הם הבינו שאין סיכוי שמרימים אותם ויצאו החוצה ולקחו את הרכבת שלהם לסיבוב והיו מבסוטים כשהגיעו לסוף המסלול לשולחן עם כל האוכל הטעים שההורים שלהם היו צריכים להכין במקום שיוכלו להגיד כמיטב מסורת יום השישי: תאכלו איזו פיתה ממילא יש ארוחת ערב היום.. חבל להתמלא.. (-:
שווה להיות בועד.

כשאין שביתה ולא צריך לדאוג איך למצוא מחליף לסייעות ב0600 בבוקר כמובן.
ודבק באמת יורד מהידיים (-: והכי כייף שהם עדיין משחקים בגן בקרונות שלהם - כל יום! והציורים הצבועים כמובן נתלו על גבי כל הגדרות של הגן. היה מוצלח.
צ'או
בעיקר פורמת













8 תגובות:

  1. נפלא!!
    אני אאמץ את פעילות רכבת הארגזים כדי להכין עם הזאטוטים שלי.
    תודה על השיתוף!
    גלי

    השבמחק
  2. ואי איזה ועד משקיען אתם! או אולי גננת משקיענית? נראה לי שהבנתי למה עד היום לא הייתי באף ועד-תמיד זה רק לרדוף אחרי הורים שישלמו כסף. כיף לכם.

    השבמחק
  3. תודה תודה, ולמקרה שלא צפית את זה.. את הקטע של איסוף הכסף אנחנו עושות ממש גרוע. אפילו אני עוד לא הבאתי (-:

    השבמחק
  4. שאפו על היוזמה והביצוע, נראה כיף כיף. אגב, אנחנו לא מסכימים שתוותרו עלינו בגלל החברים החדשים שלכם :)

    השבמחק
  5. מה זה ההשקעה הזאת, נראה נהדר

    השבמחק
  6. ממש הפקה. איזה יופי, רואים שהילדים נהנו. ציורי האיורים על יוטות והצביעה, רעיון נפלא. והרכבת...
    איזו השקעה יפה!
    יש אצלי בדיוק פוסט על תיק הספר, (נושא השבוע עכשיו אצל ילדי הגן) מוזמנת לבקר.
    (אהבתי ...הצטרפתי כמנויה) סופ"ש נעים.

    השבמחק
  7. לפני כמה שבועות סבתא של הבת שלי קנתה לה את הספר הזה....
    לא ידעתי שזה כזה ספר מוכר

    הציור על היוטה ממש יפה
    כל הכבוד לועד

    השבמחק
  8. תודה (-: גם אני לא הכרתי את הספר.. עכשיו מכירה בע"פ.. ולגבי התיק ספר - בגן "שלנו" גם קישטו אחד אבל בחומרים שברור שלא יחזיקו עליו עד סוף השנה.. רעיון נהדר לתת להם לצייר על בד.

    השבמחק